Autor Wątek: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?  (Przeczytany 2649 razy)

anna.konda

  • Gość
jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« dnia: 22 Wrzesień, 2015, 14:56:18 »
hejo, mam pytanko. firma z ktora wspolpracowalam kiedys zainstalowala mi na stronie analyticsa. fajna rzecz, ale ja sie nie a bardzo na tym wyznaje i trudno mi coskolwiek z tego odczytac. sa jakies prostsze rzeczy? da sie tego analyticsa zdeinstalowac? a jak sie nie da, to chociaz jak uzywac, jakis tutorial?

andriejek

  • Gość
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Wrzesień, 2015, 11:24:00 »
sa alternatywy, Piwik chyba jest najpopularniejszy, możesz też poużywać np. narzędzi od Yandexu. z GA mozesz miec nawet certyfikat od gugla, dla reszty pewnie sie cos tez znajdzie (dla Yandexu pewnie cos po rusku najpredzej).

SupremumSEO

  • Junior
  • ***
  • Wiadomości: 61
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
    • https://supremumseo.pl
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Wrzesień, 2015, 12:44:51 »
Jest sporo narzędzi, niemniej jednak zdecydowana większość firm profesjonalnie zajmujących się marketingiem w Internecie używa Google Analytics. Nie jest to może najbardziej intuicyjne narzędzie dla początkującego :) niemniej jednak jest darmowe i dostarcza wszystkich potrzebnych danych. Są też narzędzia płatne, chociażby firmy Adobe, ale to są już raczej rozwiązania dla dużych firm, zresztą opłaty za korzystanie z nich są dość wysokie.

anna.konda

  • Gość
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Wrzesień, 2015, 10:39:27 »
no ale co, da sie tego analuyticsa usunac? albo pojsc na jakis kurs obslugi?

SupremumSEO

  • Junior
  • ***
  • Wiadomości: 61
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
    • https://supremumseo.pl
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Wrzesień, 2015, 12:56:20 »
Można usunąć, oczywiście. Jeżeli chodzi o kursy - Google sam zapewnia materiały szkoleniowe, jest też możliwość zdania on-line egzaminu, który da Ci certyfikat zaświadczający o Twoich umiejętnościach (respektowany i poszukiwany przez pracodawców, tak swoją drogą). Jest też bardzo rozbudowana platforma supportu, więc jest się z czego uczyć.

anna.konda

  • Gość
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Wrzesień, 2015, 09:49:13 »
a ile taki egzamin kosztuje?

andriejek

  • Gość
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Wrzesień, 2015, 13:10:26 »
a ja widzialem jakies kursy analyticsa, mozna sie zapisac. nie wiem czy firmowane przez google ale jak by ktos szukal to sa na bank :)

daska

  • Świeżak
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
    • buty
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Listopad, 2015, 12:51:17 »
Lepiej się nauczyć tego narzędzia niż szukać alternatyw, opłaci się. ;)

stania

  • Świeżak
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
    • Projektowanie sklepów internetowych
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Listopad, 2015, 22:34:49 »
Dokładnie nie zanosi się aby w niedalekiej przyszłości było lepsze narzędzie niż Analytic.
To prawdziwy kombajn, ale jeżeli ktoś umie przefiltrować i przeanalizować dane to szacun.

Mi się udało ostatnio podpiąć analytica pod sklep, żeby zliczał konwersję.

Pozdrawiam,

berthord

  • Gość
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Marzec, 2016, 21:49:18 »
dzieki sie przydał ten temat

KLARAZ88

  • Świeżak
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
    • architekt wnętrz katowice
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Marzec, 2016, 12:41:07 »
najbardziej przydatny jest google analystic

Magdaba

  • Świeżak
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
    • home.dekor
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #11 dnia: 12 Marzec, 2016, 22:32:39 »
Własnie wszyscy polecali mi analystic i choć na początku nie byłam przekonana ostatecznie jestem zadowolona

Gratan

  • Świeżak
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Karma: +0/-0
  • http://dermatologkielce.com.pl
    • Zobacz profil
    • Zapraszam na stronę:
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Marzec, 2016, 14:45:21 »
To jest najlepsza możliwość, nie znajdziesz nic lepszego

hanka

  • Świeżak
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Kwiecień, 2016, 18:28:07 »
Analystic  jest niezastąpiony.

arkadiuszR

  • Gość
Odp: jak uzywac google analytics? czy jest jakas alternatywa?
« Odpowiedź #14 dnia: 07 Kwiecień, 2016, 21:17:12 »
Dokładnie, niezastąpiona opcja

 



Sklep Joker Wrocław