Autor Wątek: Regulamin działu "Współpraca"  (Przeczytany 356 razy)

SEO LTB

  • SEO Ekspert
  • Administrator
  • Świeżak
  • *****
  • Wiadomości: 26
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
    • Agencja marketingowa LTB
Regulamin działu "Współpraca"
« dnia: 29 Sierpień, 2017, 14:15:43 »
1. Dział przeznaczony jest do zamieszczania ogłoszeń

a) na temat wykonania jakichś usług
b) na temat pracy w SEO/e-marketingu
c) na temat sprzedaży stron internetowych/oprogramowania etc.

2. Jak należy oznaczać działy?

[WYKONAM] - jeżeli chcesz coś wykonać
[PRACA] - jeżeli chcesz coś sprzedać
[SPRZEDAM] - jeżeli chcesz coś sprzedać

3. Warunki zamieszczania wpisów

a) Nie kopiuj wielkich banerów i tekstów z innych stron. Nie rób przeklejki z własnej strony.

b) Stwórz własny tekst według punktów:

- napisz co wykonujesz/sprzedajesz/kogo szukasz
- opisz cennik, warunki współpracy
- przedstaw nazwę swojej firmy lub przedstaw się z imienia i nazwiska
- podaj mail do firmy
- możesz podać jeden link do strony z większą ilością informacji

c) Nie spamuj

4. Termin ważności tematów

Wykonanie usług - nielimitowane - temat zamykany jest od razu, aby uniemożliwić spam. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to przecież skontaktuje się z Tobą mailowo/telefonicznie.

Praca - 3 miesiące. Po tym czasie wątek jest zamknięty. Nie jest zamykany wcześniej aby nie sugerować zakończenia rekrutacji.

Sprzedam - nielimitowane - temat zamykany jest od razu, aby uniemożliwić spam. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to przecież skontaktuje się z Tobą mailowo/telefonicznie.

5. Wznowienie ważności tematów

Jeżeli Twój temat się przedawnił [PRACA], a jest aktualny - napisz PW - odblokujemy.

6. Wątki przyklejone.

Twój wątek może zostać przyklejony. Ta usługa jest płatna. Napisz PW by poznać cenę.